Conferències | Programació

El Museu de Belles Arts de València, atent un any més als interessos del públic visitant i seguint la seua vocació de focus principal de divulgació artística, ha preparat una completa programació de conferències d'experts de reconegut prestigi sobre diferents temes relacionats amb les exposicions temporals, el col·leccionisme, el món dels museus i molts altres continguts científics. Aquestes conferències estan organitzades en col·laboració amb l'Associació d'Amics del Museu de Belles Arts de València.

Les sessions que s'impartiran durant el segon trimestre de 2023 són les següents:

26 abril 2023
Sorolla. Orígens
Luis Alberto Pérez Velarde (Conservador del Museu Sorolla i comissari de l'exposició Sorolla. Orígens)

5 maig 2023
Desemparats. La Mare de Déu dels Valencians [Jornada d'investigació]
Ponents: Pablo González Tornel (director del Museu de Belles Arts de València), David Gálvez Pintado (director de la Coral de Cámara de Pamplona), Francesc Valldecabres Sanmartín (director de Música Trobada), i Joan Carles Gomis (catedràtic del Conservatori Superior de Música de Castelló-ISEACV)
Modera: Marisol Boullosa (gerent de Nova Lux Artean i coordinadora Producció i Gestió d'ESMAR)

8 juny 2023
Història arquitectònica del Col·legi de Sant Pius V de València, de Mercedes Gómez-Ferrer Lozano
Presentació de llibre a càrrec del director del Museu de Belles Arts de València, Pablo González Tornel, la directora del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de València, Yolanda Gil Saura, i l'autora de la publicació, Mercedes Gómez-Ferrer Lozano (Universitat de València)

Totes les sessions, que s'iniciaran a les 18.00 h., tindran lloc en el Saló d'actes del Museu de Belles Arts de València.

Accés lliure fins a completar aforament.