Dijous acadèmics | Conferències

El Museu de Belles Arts de València, atent als interessos del públic visitant i seguint la seua vocació de focus principal de divulgació artística, ha preparat una completa programació de conferències d'experts de reconegut prestigi sobre diferents temes relacionats amb les exposicions temporals, el col·leccionisme, el món dels museus i molts altres continguts científics. Aquestes conferències estan organitzades en col·laboració amb l'Associació d'Amics del Museu de Belles Arts de València.

Les sessions que s'impartiran durant l'últim trimestre de 2021 en el Saló d'actes del Museu, a les 18.00 h., són les següents:

30 setembre 2021
Del Prado a Bilbao. Panorama dels museus d'art a Espanya
Miguel Zugaza Miranda (Director del Museu de Belles Arts de Bilbao)

4 novembre 2021
Murillo i el poder de les seues imatges
Benito Navarrete Prieto (Universitat d'Alcalá)

11 novembre 2021
En els orígens del Museu de Belles Arts de València: les galeries de retrats de valencians il·lustres
Yolanda Gil Saura (Universitat de València)

2 desembre 2021
Repensant una col·lecció bicentenària: el nou desplegament de la col·lecció permanent del Museu del Prado
Miguel Falomir Faus (Director del Museu Nacional del Prado)

Accés lliure fins a completar l'aforament. La inscripció prèvia estarà oberta des de les 10 h. del dia anterior a cada activitat, cridant al telèfon 96 387 03 00 (màxim 2 localitats per persona).

Es prega:
  • Mantindre la distància de seguretat en l'accés i eixida
  • Acudir amb la suficient antelació per a garantir un trànsit ordenat
  • Cedir l'accés preferent a públic discapacitat i amb necessitats especials
  • Ocupar la butaca assignada en l'entrada per mantenir la distància de seguretat entre els assistents
  • Una vegada iniciada l'activitat, si abandoneu la sala no podreu tornar a entrar-hi
Es recorda:
  • És obligatori l'ús de màscara (sense vàlvula) en tot el recinte del Museu

IMPORTANT: Depenent de la situació epidemiològica i de les normes que establisquen les autoritats sanitàries per la COVID-19, aquesta programació pot patir canvis i/o modificacions.