23 ABRIL | Dia Internacional del Llibre

Amb motiu del Dia Internacional del Llibre, que se celebra el pròxim dia 23 d'abril, el Museu de Belles Arts de València ha preparat una sèrie de visites especials comentades que, amb el títol de ‘El llibre en la pintura', seran realitzades per Rosa Rodríguez Canals, bibliotecària del Museu de Belles Arts de València.

En l'activitat es farà un recorregut per una selecció d'obres de la col·lecció permanent del Museu per a celebrar l'existència del llibre i la seua presència a través de la pintura.

Les visites es realitzaran conformement al següent calendari:

Divendres 23 abril, 10.30 h., 12.30 h. i 18.00 h.

Dissabte 24 abril, 18.00 h.

Diumenge 25 abril, 10.30 h. i 12.30 h.

A més, les persones que participen en l'activitat rebran com a obsequi una de les nostres publicacions.

Duració estimada de la visita: 1 hora
Aforament limitat. Màxim 6 persones per visita.

La inscripció prèvia estarà oberta des de les 10 h. del dia 22 d'abril, cridant al telèfon 96 387 03 00 (màxim 2 places per persona).

Es prega:

• Mantindre la distància de seguretat en l'accés i eixida
  • Acudir amb la suficient antelació per a garantir un trànsit ordenat i gradual
  • Cedir l'accés preferent a públic discapacitat i amb necessitats especials

Es recorda:

• És obligatori l'ús de màscara (sense vàlvula) en tot el recinte del Museu