« Ves enrere

Biennal de València Ciutat Vella Oberta 2023

El Museu de Belles Arts de València col·labora en la 6a edició de la Biennal de València Ciutat Vella Oberta presentant una selecció d'escultures al Pati de l'Ambaixador Vich, que podrà visitar-se fins al pròxim 10 de desembre.

Ciutat Vella Oberta és una biennal multidisciplinària que pretén dinamitzar el panorama artístic del districte de Ciutat Vella de València. Tot el públic podrà gaudir del treball d'artistes nacionals i internacionals, tant reconeguts com emergents, que obriran les portes dels seus tallers, els espais expositius i els museus del centre històric. Una enriquidora oportunitat de reflexió i intercanvi de cultura, oberta per a tots els públics.

Obres i artistes participants:

• Rafa Alguer, 'Fons marí 4', acer inoxidable plegat i soldat
  • Miguel González Díaz, ‘Rostre confinat', ferro soldat i patinat, fusta de noguera tallada
  • Kike Gordillo, ‘Cuca de llum', talla directa en alabastre
  • Josep M. Juan Moraleda, ‘Resistir', acer soldat i patinat
  • Joaquín Llorens, ‘Nou Món', ferro
  • Amparo Noguera, ‘Simfonia', acer corten
  • Vicente Ortí, ‘Destruir per a reconstruir', talla en granit negre de l'Uruguai
  • Carmen Romero Martí, ‘Ariadna i Teseu', acer inoxidable i ferro patinat
  • Tomás Sivera Vallés, ‘Aire contaminat', xapa d'alumini, lacatge en alta lluentor, pintura acrílica sobre suport de pedra de marbre
  • Michel Touma, ‘Trencant cadenes', talla directa sobre marbre