Arts Escèniques | Programació

Dins de la programació cultural del Museu de Belles Arts de València, la música i la dansa es proposen com a complement indispensable de la riquíssima col·lecció permanent i de la seua programació d'exposicions per a ajudar al fet que la institució complisca amb la seua labor social d'integrar a tots i totes.

Les sessions que es realitzaran durant el primer trimestre de 2022 són les següents:

9 febrer 2022, 18:00 h. · Flamenc
A compás
Irene de la Rosa

16 febrer 2022, 18:00 h. · Música
Els inicis del Jazz: de Broadway al Bebop
New Interchange Jazz Project

2 març 2022, 18:00 h. · Música
Boccherini: l'art del violoncel
Aldo Mata (violoncel) i Música Trobada

6 març 2022, 12:00 h. · Música
CONCERT EXTRAORDINARI AMB MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Chi desia di saper (Obres de Francesca Caccini, Settimia Caccini, Claudia Sessa, Francesca Campana i Barbara Strozzi)
Música Trobada: Pilar Moral (soprano) i Francisco López (tiorba i guitarra barroca)

9 març 2022, 18:00 h. i 18:30 h. (2 passes) · Música i dansa
Thin Air
Claire Adams (soprano i violí) i Pachi Fenollar (dansa)

30 març 2022, 18:00 h. · Música
Indie nacional
Fernando Alfaro

Accés lliure fins a completar l'aforament. La inscripció prèvia estarà oberta des de les 10 h. del dia anterior a cada activitat, cridant al telèfon 96 387 03 00 (màxim 2 localitats per persona).

Es prega:
  • Mantindre la distància de seguretat en l'accés i eixida
  • Acudir amb la suficient antelació per a garantir un trànsit ordenat
  • Cedir l'accés preferent a públic discapacitat i amb necessitats especials
  • Ocupar la butaca assignada en l'entrada per mantenir la distància de seguretat entre els assistents
  • Una vegada iniciada l'activitat, si abandoneu la sala no podreu tornar a entrar-hi
Es recorda:
  • És obligatori l'ús de màscara (sense vàlvula) en tot el recinte del Museu

IMPORTANT: Depenent de la situació epidemiològica i de les normes que establisquen les autoritats sanitàries per la COVID-19, aquesta programació pot patir canvis i/o modificacions.