« Ves enrere

Arts Escèniques | Programació

Dins de la programació cultural del Museu de Belles Arts de València, la música i la dansa es proposen com a complement indispensable de la riquíssima col·lecció permanent i de la seua programació d'exposicions per a ajudar al fet que la institució complisca amb la seua labor social d'integrar a tots i totes.

Les sessions que es realitzaran durant el segon trimestre de 2022 són les següents:

27 abril 2022, 18:00 h. · Música
Estàndards del Jazz: del Hard Bop al Jazz modal
New Interchange Jazz Project

28 abril 2022, 18:00 h. · Performance
Èxtasi [Projecte Màtria]
Art al Quadrat

29 abril 2022, 18:30 h. · Dansa
Mar en Danza Estudio de Ballet
ACTUACIÓ EXTRAORDINÀRIA AMB MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

4 maig 2022, 18:00 h. · Flamenc
Dansa Àrab
Irene de la Rosa

18 maig 2022, 18:00 h. · Flamenc
Movement
Irene de la Rosa

25 maig 2022, 18:00 h. · Música
Jazz en els anys 60, el començament d'una era
New Interchange Jazz Project

27 maig 2022, 18:00 h. · Projecció de documental
Les cures. Mans invisibles que sostenen la vida (2021), de Carme Ivars, Teresa de la Cruz Jordà, Román Rodríguez i Raquel Ochoa
[Projecte Màtria]

1 juny 2022, 18:00 h. · Música
Entre l'Orient i l'Occident
Música Trobada: Pilar Moral (soprano) i Duo Arbós: Antonio García Egea (violí) i Fernando Espí (guitarra)

18 juny 2022, 18:30 h. · Música
Como rosa entre espinas. Música castissa en el segle XVIII
Música Trobada: Pilar Moral (soprano), Enric Llorens (violí) i Rubén Parejo (guitarra)

Accés lliure fins a completar l'aforament. La inscripció prèvia estarà oberta des de les 10 h. del dia anterior a cada activitat, cridant al telèfon 96 387 03 00 (màxim 2 localitats per persona).

Es prega:

• Mantindre la distància de seguretat en l'accés i eixida
  • Acudir amb la suficient antelació per a garantir un trànsit ordenat
  • Cedir l'accés preferent a públic discapacitat i amb necessitats especials
  • Una vegada iniciada l'activitat, si abandoneu la sala no podreu tornar a entrar-hi
  • Es recomana l'ús responsable de mascareta (sense vàlvula) en tot el recinte del Museu

IMPORTANT: Depenent de la situació epidemiològica i de les normes que establisquen les autoritats sanitàries per la COVID-19, aquesta programació pot patir canvis i/o modificacions.