23 ABRIL | Día Internacional del Libro

Amb motiu del Dia Internacional del Llibre, que se celebra el pròxim dia 23 d'abril, el Museu de Belles Arts de València ha preparat una sèrie de visites especials comentades que, amb el títol El llibre en la pintura, seran realitzades per Rosa Rodríguez Canals, bibliotecària del Museu de Belles Arts de València.

En l'activitat es farà un recorregut per una selecció d'obres de la col·lecció permanent del Museu per a celebrar l'existència del llibre i la seua presència a través de la pintura.

Les visites es realitzaran d'acord amb el següent calendari:

Divendres 21 abril, 10.30 h., 12.30 h. i 18.00 h.

Dissabte 22 abril, 18.00 h.

Diumenge 23 abril, 10.30 h. i 12.30 h.

A més, les persones que participen en l'activitat rebran com a obsequi una de les nostres publicacions.

Duració estimada de la visita: 1 hora

Aforament limitat. Màxim 25 persones per visita.

La inscripció prèvia estarà oberta des de les 10 h. del dia 19 d'abril, cridant al telèfon 96 387 03 00 (màxim 2 places per persona).