Exposicions actuals

Sorolla. Orígens

Sorolla. Orígens explora el camí que va conduir al valencià Joaquim Sorolla Bastida a convertir-se en el pintor de major èxit nacional i internacional de l'Espanya d'entre segles.

Una exposició necessària, que dona llum i veritat sobre els inicis del pintor en la seua València natal, sobre la seua formació a les Escoles d'Artesans i en la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles, que ens parla d'un jove que compagina les classes de dibuix amb el treball en el taller de manyaneria del seu oncle Josep i que va obrint-se camí cap a l'èxit amb treball i molt esforç.

Organitzada en col·laboració amb el Museu Sorolla de Madrid, Sorolla. Orígens és la primera de les exposicions que el Museu de Belles Arts de València dedica al mestre valencià de la llum i el Mediterrani amb motiu del centenari de la seua mort.

EXPOSICIÓ
30 març - 11 juny 2023
Sala Joanes d'exposicions temporals

Comissari: Luis Alberto Pérez Velarde (conservador del Museu Sorolla)

Produïda per: Museu de Belles Arts de València, en col·laboració amb el Museu Sorolla

Horari de visites guiades (a partir de l'1 d'abril):

Dimarts i dijous: 17:30 h.

Dissabtes i diumenges: 11:30 h. i 17:30 h.

Les visites en grup podran realitzar-se fins a un màxim de 25 persones.

RESERVES DE VISITES GUIADES: es realitzaran a través del mail visitasorolla@gmail.com