Bienal de València Ciutat Vella Oberta 2019

El Museu de Belles arts de València col·labora en la 4a edició de la Biennal de València Ciutat Vella Oberta presentant una selecció d'escultures al Pati de l'Ambaixador Vich (en exhibició del 12 de novembre a l'1 de desembre de 2019).

Ciutat Vella Oberta és un projecte cultural amb vocació multidisciplinària l'objectiu de la qual és dinamitzar l'escena cultural de la ciutat de València en la qual coincideixen artistes, agents culturals i teòrics de l'art que projecten la nostra identitat artística al món.

La Biennal és un esdeveniment recurrent que convoca la participació oberta. En aquesta quarta edició, artistes valencians i representants de 26 països assisteixen a una nova trobada on, fruit d'aquesta diversitat, s'enriqueix el discurs de l'art.

Selecció d'artistes:

• Denislav Mitkov, Dualitat desequilibrada, pedra i fusta reciclada
  • Rafael Ferri Doménech, Bous, argamassa mixta tintada
  • Amparo Noguera, E12 El Yin i el Yang, fusta i acer
  • Rafael Alguer Romero, Transversals, acer inoxidable, ferro i fusta
  • Carmen Romero Martí, Somnis negres en el profund, ferro i acer inoxidable patinats
  • Laura Moret Escrig, Dins de mi, ferro
  • Pedro Ramos, Unbalance, tília policromada